Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Mode og Tekstillinjen - Ofte stillede spørgsmål​

​Skal jeg have kendskab til syning og mønsterkonstruktion for at gå på Mode og Tekstillinjen?

​Nej, du bliver som en del af forløbet introduceret til begge dele og undervisningen tilrettelægges så den passer til den enkelte elev.

Kan jeg tage modul 2 uden at have taget modul 1?

Ja, du kan godt starte direkte på modul 2, men du vil helt klart være bedre rustet til en videregående uddannelse hvis du også har været igennem modul 1.

Kan jeg gå på modul 2 selv om jeg ikke ønsker at søge ind på en videregående design uddannelse?

Ja, selvom optagelse på de forskellige skoler vil fylde hos nogle elever, vil undervisningen tilrettelægges med løbende opgaver og undervisning som tilgodeser hele holdet.

Københavns Kunstskole  |  Nørre Søgade 43, 1370 København K  |  Telefon: 3583 6082  |  E-mail: info@koebenhavnskunstskole.dk   |  CVR: 16121347